Idees, storyline i guió

IDEES
A partir d'un exercici d'expressió corporal d'arts escèniques, vaig pensar que cada persona era com una bombolla, estava dins del seu propi món. M'agradaria que en el meu projecte les persones fossin presoneres de les seves propies bombolles, que algú conseguís sortir-ne i pogués fer veure a les altres el món de fora. Començaria amb una introducció, on s'escoltés un petit text i es projectessin imatges de diferents bombolles i a continuació vindria la història en vidio. Es relacionarà el color del vestuari amb el estat d'ànim dels diferents personantges i la seva expressió corporal, mostrant diferents "personalitats".
Vull desnvolupar aquesta idea perquè puc combinar l'expressió corporal i de dansa.

STORYLINE
Esborrany de text inicial:
"El món és ple de bombolles. Cada persona viu dins la seva. Totes són diferents: n'hi ha de colors, n'hi ha de petites i de més grans, amb diferentsformes i diferents personalitats. 
Jo sempre jugo a pintar la meva bombolla, m'encanta pintar-la de colors... M'agrada molt la meva bombolla però què passaria si, algun dia, m'escapés d'ella..."
La protagonista viu dins la seva bombolla, pintant-la, però s'esquerda i amb curiusitat i por aconsegueix sortir i abandonar-la. Troba més gent dins altres bombolles, les "llibera" i acaben pintant-ho tot per ajudar a l'últim personatge. Finalment es veurà una bombolla que explotara, per acabar el video.

GUIÓ
1a escena. [Exterior natural (camp, bosc) DIA]
Veu explicant el text inicial i so suau.
Imatges i vídeos de bombolles de sabó.

2a esc. [Exterior natural (camp, bosc) DIA]
Música suau, relaxant. (És la base/tornada durant tot el video)
La protagonista dins la seva bombolla "pintant-la"*. 
 (*El terme pintar significa moviments o coreografia, ja que és videodansa.)
Veu una esquerda i poc a poc la fa més gran. Imatges des de dos punts de vista, el de la protagonista i des de fora la bombolla, representant-la amb un plàstic*. 
 (*Els dos punts de vista sempre hi seran presents a totes les escenes) 

3a esc. [Exterior natural (camp, bosc) DIA]
Música alegre, curiosa.
La prota. troba una bombolla groga, és un personatge alegre. Juguen i finalment l'ajuda a sortir de la seva bombolla, l'acompanya i segueixen "pintant".

4a esc. [Exterior natural (camp, bosc) DIA]
Música: tango.
Troben una altra bombolla, ara vermella, i és un personatges amb vitalitat i passió. Surt de la bombolla i els contagia la seva passió (coreografia de tango  els tres personatges).

5a esc. [Exterior natural (bosc) DIA]
Música misteriosa.
Una altra bombolla, en aquest cas violeta i misteriosa, s'interposa en el seu camí. Els tres personatges tenen por d'ella però a l'hora, curiositat. Acaba sortint i les segueix.

6a esc. [Exterior natural (camp, bosc) DIA]
Música clàssica.
La següent bombolla que troben es blava/verda i representa calma, confiança. Totes l'ajuden a sortir i fer desaparèixer la seva bombolla.

7a esc. [Interior, fosc, negre. DIA] 
Música dura, desesperant, dolorosa.
Finalment arriben a un lloc on troben l'últim personatge, que es dins una bombolla negre. Per ajudar-lo i animar-lo comencen a pintar* l'espai negre on és cadascú amb el seu color. 
(* en aquest cas si que es pinta amb pintures realitzant alguns moviments de ball)
Quan acaben de pintar l'espai dels diferents colors, el personatge somriu i pot sortir de la seva bombolla. 
Imatge final de d'una bombolla que explota.  



 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada