dissabte, 24 de març del 2012

STAGE al MACBA!!


I per fi va arribar l'esperada setmana...
Han estat uns dies molt durs, estressants i una mica descontrolats, però han valgut la pena. Hem acumulat un munt d'experiències i coneixements, que potser ningú més podrà gaudir perquè ha estat un projecte pilot. Durant tota aquesta setmana hem treballat totes les propostes educatives que ofereix el Macba; sobretot m'han agradat molt els tallers, perquè al ser pràctics, t'ensenyen a l'hora que disfrutes i t'ho passes bé. 
L'únic inconvenient amb que ens vam trobar va ser que el dimarts vam haver d'acabar l'exposició del nostre projecte i recollir-ho, i vam tindre que fer-ho tot a corre-cuita. Tot i així, jo vaig poder exposar-lo i estic molt contenta del resultat final. 


    
Les valoracions i crítiques també van ser bones. Ha estat un llarg procés de treball, amb canvis, problemes i solucions, i finalment s'ha arribat a aquest resultat, encara que sempre pot seguir evolucionant. Estic orgullosa d'haver seguit amb el meu projecte individual, encara que m'hagi portat alguns mal de caps, perquè he vist que si vull, puc tirar endavant un gran projecte. Cal dir també que m'ha encantat treballar amb l'Ariadna i l'Andrea a Tungstè, donarl-s'hi les gràcies per haver pogut treballar amb elles! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada